Maak een Afspraak

Fysiotherapie Wateringse Veld en omgeving

Zoekt u een goede fysiotherapiepraktijk in Wateringse Veld en omstreken? Dan zit u bij Statera Fysio helemaal goed. Met welke klachten heeft u te maken? Gaat het om hoofdpijn? Wellicht heeft de huisarts u daarom doorverwezen naar een fysiotherapeut. Het kan ook dat u merkt dat bepaalde gewrichten pijnlijk zijn tijdens het bewegen. Of u heeft veel last van uw schouders of van uw nek. Al deze klachten zijn zeker een indicatie om een afspraak te maken bij onze praktijk. Dit doet u snel en eenvoudig online.

De fysiotherapeut Wateringse Veld is er ook voor patiënten met chronische aandoeningen

De fysiotherapie Wateringse Veld is er niet alleen voor onder meer nek- en schouderklachten. Als mensen een tijdje last van hun rug of hun spieren hebben komen ze ook al snel langs bij de fysiotherapeut. Wij zijn er echter ook voor mensen die te maken hebben met chronische aandoeningen. Zeker als u hierdoor last heeft van pijn. Graag doen wij er alles aan om deze klachten zoveel mogelijk te verminderen. Heeft u een bepaalde chronische aandoening? Denk hierbij onder meer aan COPD, suikerziekte of artrose. Maak zeker een afspraak.

Met sportblessures naar onze fysiotherapiepraktijk in Wateringse Veld en omstreken

De fysiotherapeut Wateringse Veld is er voor u als u te maken heeft met een bepaalde blessure. Zeker als sporten belangrijk is voor u is deze blessure ontzettend hinderlijk. Maak snel een afspraak en wij proberen het herstel zo snel mogelijk te bevorderen. Dit doen we in overleg met u. We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat u zo snel mogelijk weer kunt sporten. En dan natuurlijk het liefst op het level dat u had. We kunnen eventueel ook een beweeganalyse voor u maken. Wilt u meer weten over onze tarieven? U vindt deze informatie op de site. Fysiotherapie zit voor een gedeelte in het basispakket van de zorgverzekering. Als u exact wilt weten wat u vergoed krijgt, kunt u het beste contact leggen met uw verzekeraar. Dit is namelijk afhankelijk van diverse factoren. Onder andere van uw leeftijd en van de reden waarom u fysiotherapie nodig heeft. Voor de fysio die niet in het basispakket zit kunt u zich aanvullend verzekeren.

U kunt zelf online een afspraak maken via MijnZorgToegang

MijnZorgtoegang is een portaal die met moderne en veilige technieken de door de hulpverlener ontsloten gegevens van het gekoppelde EPD toont aan de ingelogde client/patient. MijnZorgtoegang slaat deze gegevens niet zelf op, maar toont deze real time. Patiënten/clienten hebben hierdoor de mogelijkheid om in een veilige omgeving gegevens aan het dossier van zijn of haar hulpverlener toe te voegen. Mijnzorgtoegang is een website waarop patiënten en therapeuten op eenvoudige gebruiksvriendelijke en discrete wijze informatie uitwisselen, zoals online afspraken maken. Dit portaal is gekoppeld aan onze bedrijfssoftware applicatie Fysiomanager.

Maak een Afspraak

CKR en big geregistreerd. Lid van

Via MijnZorgToegang.nl maakt u zelf eenvoudig online een afspraak  Maak een Afspraak